Rekrytering Lagerpersonal

Medelpunkten

 

Medelpunktens uppdrag är att ha en gemensam, effektiv hjälpmedelsförsörjning för att på bästa sätt ge invånare i medlemskommunerna funktionellt fullgoda hjälpmedel och god service. Idag tillhandahåller vi hjälpmedel och service åt Bjuv, Båstad, Helsingborg, Höganäs, Klippan, Landskrona, Perstorp, Svalöv, Åstorp, Ängelholm och Örkelljunga.

 

Vi söker nu en medarbetare till vårt Lager

Vi söker nu efter en ny medarbetare till vår lageravdelning.
Tjänsten innebär vanligt förekommande arbetsuppgifter inom lagerverksamhet som t.ex. godshantering, och återrapportering i våra system. Arbetsuppgifter på andra avdelningar kan vid behov förekomma.

Tjänsten är en viktig pusselbit i vår leveranskedja och vi söker dig som har tidigare erfarenhet av lagerarbete och trivs med dessa arbetsuppgifter. En förutsättning för att klara arbetsuppgifterna är att du har datorvana och behärskar svenska i tal och skrift.
Meriterande är om du har truckkort.

Vi lägger stor vikt vid de personliga egenskaperna och vi tror att du som söker har lätt för att samarbeta, är serviceinriktad och tar stort ansvar för ditt arbete. Du är heller inte rädd för att ta egna initiativ utan löser problem direkt när de uppstår.
Noggrannhet och ett öga för detaljer underlättar i arbetet. Du är mån om att göra ett bra jobb och trivs med rutiner och att emellanåt jobba i ett högt tempo.

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Arbetstiderna är dagtid, måndag till fredag.
Tillträde efter överenskommelse.

Ytterligare upplysningar lämnas av
Patrik Durén, Lager- /Logistikchef, tel. 042-19 85 64
Facklig företrädare Vision, Tommy Johansson tel. 042-19 85 50
Maria Pedersen, HR-kontakt, tel. 042-19 85 60

Sista ansökningsdag för tjänsten är 2020-10-25 men urval och intervjuer sker löpande

Vi gör aktiva val vid exponering och rekryteringsstöd och undanber oss därför direktkontakt av bemannings- och rekryteringsföretag.